سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 تعداد کل بازدید : 38704

  بازدید امروز : 0

  بازدید دیروز : 8

نسیم سعادت

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

 

لوگوی دوستان


 

<

درباره وبلاگ

نسیم سعادت
مدیر وبلاگ : دانش آموز[19]
نویسندگان وبلاگ :
آرش ایزدیار / سردبیر[0]
سید رضا مجیدی / دبیر بخش سیاسی اجتماعی[0]
پوریا مهدوی / دبیر بخش علمی[0]

وبلاگی برای اطلاع رسانی

 

لوگوی وبلاگ

نسیم سعادت

 

دسته بندی یادداشت ها

اخبار علمی[3] . اخبار[3] . اخبار روزانه . اخبار سیاسی- اجتماعی . داستان های دانشمندان بزرگ . روزانه . ویژه .

 

مطالب وبلاگ

بهمن 1387
داستان ها یی از زندگی دانشمندان بزرگ
ماهواره ی ایرانی امید
ساخت پوشش های نامریی
چتر بازی
تاثیر ورزس بر ایمنی بدن
تاثیرات ورزش
کسب رتبه چهارم در سرعت توسعه یافتگی
اسفند 1387

 

اشتراک

 

 

هر کس نیکو بپرسد، بداند [و] هرکس بداند، نیکو بپرسد . [امام علی علیه السلام]

تمام زندگی خود را برای عزت و عظمت ملت ایران هزینه میکنم

نویسنده:دانش آموز::: یکشنبه 88/3/24::: ساعت 10:58 صبح

 رئیس جمهور گفت: بنده در انتخاب همکارانم باید منافع ملت را در نظر بگیرم و اولین چیزی که مردم می‌خواهند این است که همکاران من پاک و متعهد، ساده زیست و مردمی بوده و همراه مردم قدم بردارند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان گفتگوی زنده تلویزیونی خود با مردم ضمن تبریک اعیاد بزرگ و جشن بزرگ پیروزی ملت ایران اظهار داشت: ما لطف خدا و هوشمندی ملت بزرگ را در این صحنه بزرگ به روشنی می‌بینیم و امروز ملت ایران موجب امید همه ملت‌ها و عزت آفرین در جهان بوده و حضور آنها، بدخواهان را مایوس کرد.
وی افزود: انتخابات در ایران امری اصیل و تجمیع اراده‌ها و خواست ملت است انتخابات آماده شدن برای جهش به سمت قله‌های بلند است، همچنین انتخابات در ایران حرکتی کاملا مردمی با نگاهی به آینده است و این انتخابات آزمون بسیار بزرگی بود، گرچه در گذشته نیز انتخابات پرشور و سرنوشت ساز داشتیم، اما این انتخابات در مقطعی برگزار شد که مرزبندی‌ها در دنیا و در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی در حال شکل‌گیری جدید است.  رئیس جمهور با بیان اینکه چشم همه ملت‌ها به ایران معطوف شد و ما 2 راه پیش رو داریم، تصریح کرد: در شرایطی که همه امکانات مادی، سیاسی، و تبلیغاتی علیه ملت ما به طور هماهنگ بسیج شده است و شبکه‌های جهانی به شیوه‌های پیچیده علیه ملت ما وارد شده است، ملت ما با هوشمندی به صحنه آمد و انتخابی بزرگ را با حضور خود رقم زد و نزدیک به 40 میلیون نفر در انتخاباتی کاملا آزاد شرکت کرده و این خود راه عزت و سرافرازی است.
احمدی نژاد در ادامه اظهار داشت: ایران یک ملت بزرگ و دارای ظرفیت‌های بزرگی است که این انتخابات از دست آوردهای مهم ملت ایران و مقدمه یک جهش بزرگ است و با آن فرصت‌های زیادی در اختیار ملت ایران قرار گرفت؛ لذا آینده روشن، پرشور و افتخار آفرینی در راه خواهد بود و امروز قدم در راه جدید می‌گذاریم هر چند ادامه راه گذشته است، اما در افقی وسیع تر و پرشتاب و انگیزه‌ای مضاعف‌تر قرار دارد.
وی با تشکر از آحاد مردم، کشاورزان، کارگران، فرهنگیان، ادیبان، اصحاب رسانه، کارگران، دانش آموزان، دانشجویان، علما و روحانیون بیدار و شجاع و تمام کسانی که در این حماسه بزرگ شرکت داشته‌اند، گفت: از رهبری عزیز و گرانقدر انقلاب که راه را باز و راهنمایی کردند، برای حرکت در این مسیر طولانی تشکر می‌کنم و ملت ما باور دارد که جمهوری اسلامی دارای ظرفیت‌های عظیم و گسترده‌ای است ظرفیت‌هایی که تمام آرمان‌ها و خواسته‌های یک ملت را برآورده ساخته است.
رئیس جمهور با بیان اینکه امید به پیگیری آرمان‌ها و ارزش‌های ملت ایران، امید به حل مشکلات و رفع موانع از برابر ملت ایران از وظایف این دولت است، اظهار داشت: مسئولیت همه ما عمل به این 2 امر مهم یعنی پیگیری آرمان‌ها و رفع موانع و مشکلات از برابر ملت است.
احمدی نژاد ادامه داد: رای مردم، رای به برنامه‌ها است. مردم عاشق چشم و ابروی کسی نبوده و به دنبال اجرای برنامه‌ها بوده و همه چیز از رای مردم تبعیت می‌کند؛ لذا مردم به برنامه‌ها رای داده و خواسته‌های خود را در حرکت ملی خود بیان کردند.
وی با اشاره به این نکته که همه باید به دنبال تامین نظر مردم باشیم، تصریح کرد: شعارهای مردم و حرفشان و خواسته‌های آنها روشن است و مردم از مسئولین، دستگاه‌ها و قوا می‌خواهند در خدمت مردم باشند و مشکلات را حل کنند و عدالت در جامعه برقرار شود و تبعیض وجود نداشته باشد.
رئیس جمهور با بیان اینکه مردم پیشرفت و تعالی کشور را می‌خواهند، گفت: ملت می‌خواهد موانع پیشرفت و عدالت به آنها معرفی شود و هیچکس حق ندارد از این خواسته مردم کوتاه بیاید، امروز باید ایران را بسازیم و خواسته‌های مردم تنها با عزم ملی امکان پذیر است و اصلاحات ساختاری و اساسی با مشارکت عمومی صورت می‌گیرد؛ لذا از همه برای ساختن ایران و خدمت به مردم دعوت می‌کنم زیرا ایران متعلق به همه است.
احمدی نژاد دولت را متعلق به متن مردم دانست و اظهار داشت: با اینکه احزاب محترم هستند، باید به دنبال تامین خواسته‌های متن مردم باشیم و بنده اصولگرایی را که به دنبال اصلاحات اساسی نباشد قبول ندارم و اصلاح طلبی را که به اصول پایبند نباشد را هم قبول ندارم؛ لذا همه باید به دنبال اصول و اصلاح باشیم.
وی افزود: دولت به هیچ گروه و دسته‌ای بدهکار نیست و دولت به ملت مرهون بوده و تمام دولت متعلق به ملت است؛ لذا بنده در انتخاب همکارانم باید منافع ملت را در نظر بگیرم و اولین چیزی که مردم می‌خواهند این است که همکاران من پاک و متعهد، ساده زیست و مردمی بوده و همراه مردم قدم بردارند.
رییس قوه مجریه، با بیان اینکه برابری همگان در برابر قانون از برنامه های من است، گفت: همه باید یکسان باشند و این مکتب انسان ساز و نجات بخش و مترقی ما است. هیچکس نباید حق بیشتری برای خودش قائل باشد. رییس جمهور مسئول صیانت از قانون اساسی است و قانون اساسی حقوق یکسان برای همه ملت را پیش بینی کرده است.
وی تصریح کرد: یکی از پیمان های بزرگ میان من و مردم مبارزه با مفاسد و اصلاح امور است، لذا بنده با احدی در این زمینه تعارف ندارم. برخی به خاطر سوابق خود در انقلاب، خود را مجاز به هر کاری می دانند.
احمدی نژاد با بیان اینکه شرط عدالت است و عدالت شرط است، ادامه داد: امام راحل(ره) فرمود میزان حال افراد است، یعنی عده ای در شرایطی بسیار خوب و در خدمت مردم باشند اما در شرایط دیگری، در جای دیگری قرار می گیرند کسانی که سوابق ارزشمند دارند نیازمند مراقبت بیشتری هستند. بنابر این مسئولیت آن ها سنگین‌تر است.
وی با بیان اینکه هرگز قصد توهین نداشتم، تاکید کرد: برخی می‌گویند ما با امام راحل بودیم اما با امام خمینی (ره) بودن کافی نیست و در اداره کشور بحث شیعه و سنی و مسلمان و غیر مسلمان نداریم همه از حکومت انتظار عدالت دارند و ساختن کشور به دست همه ایرانیان است، لذا ملت ایران، ظرفیت‌های بزرگی دارد.
رئیس جمهور با بیان اینکه ما بهترین و شایسته ترین جوانان را داریم، گفت: امروز احدی حق ندارد از کس دیگری بپرسد که به چه کسی رای داده است و این حق همه ملت است و خوشبختانه همه ملت از این حق استفاده کرده‌اند و پیشرفت جوانان یکی از اهداف مهم دولت است و این امر همیشه جزو آرزوهای من قرار داشته است.
احمدی نژاد ادامه داد: یکی از بزرگترین اهداف و آرزوهای دولت این است که جوانان بتوانند به قله های بزرگ پیشرفت دست پیدا کنند و من فرزند کوچک ملت هستم و تمام زندگی خود را برای عزت و عظمت ملت ایران هزینه می‌کنم. ایران همواره جزو یکی از ملت های بزرگ در طول تاریخ بوده است.
رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اینکه انتخابات ایران یکی از سالم‌ترین انتخابات در بین کشورهای جهان است، تصریح کرد: من در اینجا از همه کسانی که در این زمینه مشارکت داشته‌اند و به این کار یاری رساندند تشکر می‌کنم. انتخابات ما یک انتخابات مردمی است و هیئت‌های اجرایی و کسانی که در زمینه اخذ رای فعالیت می‌کنند از بین مردم و معتمدین محلی انتخاب می‌شوند.
احمدی نژاد افزود: بازرسان و ناظران نیز از بین خود مردم هستند و من در همین‌جا از تمام آنان تشکر می‌کنم.
وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن ولادت حضرت زهرا (س) گفت: حضرت زهرا (س) کانون عشق، نقطه کمال انسانیت و بهترین الگو برای بشریت است.



  • کلمات کلیدی : اخبار روزانه

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    وبلاگ نسیم سحر
    طبق قانون مجازات اسلامی موسوی در تمام اغتشاشات شریک جرم است
    همه باید در مقابل تشنج آفرینی و اغتشاش صریح موضع گیری کنند
    تمام زندگی خود را برای عزت و عظمت ملت ایران هزینه میکنم
    فعالیت های تابستانی مجتمع آموزشی سعادت
    [عناوین آرشیوشده]


    [ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

    ©template designed by: